Blogger Templates

Thursday 12 January 2012

Kawan t(-,-t)

Assalammualaikum and hye to the non-muslims that read this blog~
Saya nak cite kat awok semua yang NERD nad GEDIK2 tuh~ Tentang member2 sialan saya nie~ Walaupun sial.. ttp sayang dia orang kan ? Hikhik^^ Okey2..Cam nie cite die~ Aku dah naik muak dah dengan perangai mamat2 nie~ xgeti nak berdikari sieh.. (Kusairi,Alif,Shahrul,Zahir,Syafiq,Hadif) tu jer kowt.. entah lah.. aku sendiri pun dah lupe member2 aku ! Hikhok^^ Dierorg asyik mintak duit dengan aku jer~ Naik angin aku kadang2.. Malangnya, member2 aku nie jenis yang suka merajok and comel lote lah kate kan~ LOL. Tapi, dierorg mesti kasi aku hadiah birthday aku. Lantak lah mahal ke murah.. Forever ke tak ke~ Janji dapat.. Kankan ? Dah tuh jer aku nak cite :) PEACE (-.-V) Sincerely, Hafira :)

No comments:

Post a Comment